نقشه سایت تماس با ما صفحه اصلی

GAME

ایمیل : test@Mail.com
تلفن: 0123456789

به سرزمین گیم خوش امدید
GAME

بلوک بالا


تمسرا

شایعه : هر کنسول Xbox One در اروپا همراه با یک نسخه از بازی FIFA 14 عرضه می شود

نویسنده : SIAVASH | سه شنبه 29 مرداد 1392 | 9:20

شایعه : هر کنسول Xbox One در اروپا همراه با یک نسخه از بازی FIFA 14 عرضه می شود

شایعه : هر کنسول Xbox One در اروپا همراه با یک نسخه از بازی FIFA 14 عرضه می شود

در یک گزارش، سایت CVG اعلام کرده است که در اروپا مایکروسافت با یک عنوان “شخص ثالث معروف” طرح و برنامه باندل کردن کنسول نسل بعد خود را .

شایعه : هر کنسول Xbox One در اروپا همراه با یک نسخه از بازی FIFA 14 عرضه می شود

نویسنده : SIAVASH | سه شنبه 29 مرداد 1392 | 9:14

      در یک گزارش، سایت CVG اعلام کرده است که در اروپا مایکروسافت با یک عنوان “شخص...


موضوعات مرتبط: خبرها، ،

نویسنده : SIAVASH | یک شنبه 27 مرداد 1392 | 18:41

لیست تمامی سوپر استار های WWE2K14

لیست تمامی سوپر استار های WWE2K14

لیست سوپراستار های بازی WWE2K14 لیک شد. شما می تونید این لیست رو در این زیر مشاهده کنید. همانطور که در جزیات می بینید اسم هیچ سوپراستار زنی در این لیست نیست پس این امکان هست که لیست کامل سوپراستارها نباشد!

  • Alberto Del Rio
  • Andre the Giant
  • Batista
  • Big Show
  • Big Show (Retro)
  • Bret Hart
  • Brock Lesnar
  • Brock Lesnar (Retro)
  • Chris Jericho
  • Chris Jericho (Retro)
  • CM Punk
  • Diesel
  • Darren Young
  • Edge
  • Goldberg
  • Hulk Hogan
  • ‘Hollywood’ Hulk Hogan
  • JBL
  • John Cena
  • John Cena (Retro)
  • Kane (Retro)
  • King Kong Bundy
  • Mick Foley
  • Randy Orton
  • ‘Macho Man’ Randy Savage
  • Razor Ramon
  • Ric Flair
  • Ric Flair (Retro)
  • Ricky Steamboat
  • Sergeant Slaughter
  • Shawn Michaels
  • Shawn Michaels (Retro)
  • ‘Stone Cold’ Steve Austin
  • Ted DiBiase
  • The Miz
  • The Rock
  • The Rock (Retro)
  • Triple H
  • Triple H (Retro)
  • Ultimate Warrior
  • Undertaker
  • Undertaker (Retro)
  • Yokozuna

آنالیز تکنیکی دموی ۱۷ دقیقه ای میدان نبرد ۴ | Digital Foundry VS BF4 17 Minutes of Demo

نویسنده : SIAVASH | یک شنبه 28 مرداد 1392 | 21:47

آنالیز تکنیکی دموی ۱۷ دقیقه ای میدان نبرد ۴ | Digital Foundry VS BF4 17 Minutes of Demo

آنالیز تکنیکی دموی ۱۷ دقیقه ای میدان نبرد ۴ | Digital Foundry VS BF4 17 Minutes of Demo

پس از مدتی طولانی بالاخره ما یک آنالیز تکنیکی بر روی نسخه بعدی بازی پر طرفدار Battlefield 4 داریم. چندی پیش شرکت DICE تریلری ۱۷ دقیقه ای با عنوان شکار شاه ماهی در باکو از بازی به ما نشان داد و توانست به هدف خود که انگشت به دهان کردن طرفداران بازی باشد برسد(که تعداد کمی از بازی ها با این مهم دست می یابند) و همچنین به ما آخرین توان گرافیکی (قدرت) موتور Frostbite 3 را بر روی یک high-end PC نشان داد(و احتمالا نسل بعد کنسول ها !).البته این موتور تنها به این بازی اختصاص ندارد؛چرا که دو بازی Mass Effect و Dragon Age نیز از این موتور بهره خواهند برد. این نمایش پیشرفته ایست که از حد انتظار ما برای آینده بیشتر بود.

اما دقیقا از زمان موتور Frostbite 2 چه چیز هایی تغییر کرده اند،که بازی Battlefield 3 با آن رونمایی شد؟این موتور دوباره با استفاده از DirectX 11 می تواند کار های گرافیکی بر روی کاراکتر ها و فضا های هندسی بازی را بهبود بخشد. بارش باران (به نحوی) جدید و هوای مه آلوده و همچنین یک تجدید نظر (اساسی) در تخریب پذیری بازی. تریلر همچنین یک نکته بزرگ را نشان می دهد، وسعتی باور نکردنی در طراحی مراحل campaign (یا همان آزادی عمل و هیجان) که این بازی اول شخص آشکارا از آن رنج می برد.حالا،نبرد های بازی در منطقه هایی وسیع و آزاد رخ می دهند همراه با تاکید بر آزادی عمل شما در نحوه پیشرفت خود در بازی : نابودی دیوارها ، استفاده از وسایل نقلیه با پوشش هوایی. صحنه های سینمایی و تعقیب و گریز در دالان های تنگ (که تاکید بسیاری بر روی بافت های موجود در این مکان ها در این شماره از این سری شده است) نیز بازگشته اند.

bf3

اما با این حال،Battlefield 4 به دنبال اینست که هر زمان که امکان دارد به شما ازادی عمل Sandbox گونه بدهد ، این موضوع قسمت سینگل بازی را خیلی شبیه به قسمت مولتی پلیر بازی می کند. تریلر با کیفیت ۱۰۸۰p (که فکر میکنیم DICE این بازی را در ۳K رندر کرده و بعد کیفیت آن را به رزولوشن ۱۰۸۰P کاهش داده) و ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شد. این بخش نمایش داده شده شامل سه مرحله پیدا کردن تیم خود با عبور از مدرسه ای متروکه که آب (ناشی از سیل) راهروهای آن را پوشانده بود،عبور از راهرو هایی (طبیعی) مانند قسمت های باریک و تنگ و تاریک جنگل و عبور از این دو مرحله برای رسیدن به آسمان خراش ها. اگر بخواهیم تکنیکی بر روی آن صحبت کنیم ، در ابتدا باید گفت که این حرکت جسورانه بود و قابل مقایسه با مرحله Swordbreaker در بازی میدان نبرد ۳ با این تفاوت که در حال حاضر بر روی پشت بام ها ، راه پله ها و مغازه های موجود در خیابان هم تمرکز شده بود.

یکی از بخش های حائز اهمیت دموی بازی انیمیشن های با کیفیت به نمایش در آمده از دموی بازی بود. موشن کپچرها فراتر از آن چیزی بود که ما در سری های قبلی دیده بودیم. tessellation tech (این تکنولوژی به واقع به تعداد جزئیات و خطوطی که تصویر کارکتر اصلی از آن تشکیل شده است اشاره دارد) جدید بازی امکان نگاشت (دید) بهتری را از صورت کاراکتر ها فراهم می کرد.همچنین حرکات لب ها که به خوبی همسان شده بود. حرکات بدن کاراکتر ها به خوبی با محیط اطراف تعامل داشتند و قانع کننده بودند. از این کپچرها شرکت EA به خوبی در سری فیفا هم استفده کرده است هرچند که عدم حرکت به جا (موقع) چشم ها بازی در هنگام بررسی دقیق کمی توی ذوق می زند. اما همین انیمیشن ها برای بازی Battlefield 4 یک جهش بزرگ به حساب می آیند و آن را با یکی از بهترین و سنگینترین موشن کپچرها یعنی بازی LA Noire برابر می کنند.

bf4

در صحنه هایی که لایتینگ به صورت کامل بر بازی اثر دارد ؛ جزییات تکسچر ها بر روی صورت و لباس کاراکترها یک گام فراتر از بازی Battlefield 3 می گذارند. سایه های رنگ پوست نسبت به محیط از خود واکنش نشان می دهد. با تابیدن نور خورشید به صورتشان ، چهره ی کلی حالت گوشتی مانند می گیرد و رنگ قرمزی بر روی گونه کاراکتر ها می افتد. درحالی که یکی از لایه های پوستی بازتاب کننده عرق بر روی صورت کاراکتر هاست (صحنه زیر آب ابتدای تریلر). این موضوع بسیار قانع کننده است(در بحث موشن ها).
این ویژگی از جمله نورپردازی عالی بر روی چهره ی کارکتر اصلی بازی در نسخه ی قبلی به خصوص مراحل ابتدایی (مثلا مرحله ای که چهره ی Montes به نمایش در می امد) از کیفیت انچنان بالایی برخوردار نبودند.

این بخش وسیع از جزییات به مناطق شهری نیز تعمیم می یابد.در بخش جنگل کمی از چگالی این جزییات کاسته می شود ولی این بخش نمایش تاثیرگذاری در دمو دارد. درختان از نظر جزئیات گرافیکی و میزان خطوط های تشکیل دهنده ی آنها در سطح بالایی قرار می گیرند. (هنگامی که برخوردی با آنها ندارید). اما در حال حاضر پویایی شاخ و برگ درختان گسترش یافته است که عبور شخصیت های بازی از لابه لای برگ درختان طبیعی به نظر می رسد. draw distance محیط های بازی از ابتدای شروع مراحل پایدار می باشد و اینگونه نیست که با نزدیک شدن به بخش هایی از محیط جزئیات محیط بازی در بخش های دیگر (level-of-detail (LOD)) افزایش یابد.

bf3-2

یک نمونه ماهرانه در استفاده از تکرار هندسی اشیا وجود دارد مثال آن هم ساختمان ها هستند این موضوع همچنین امکان صرفه جویی در قدرت رم را هم فراهم می کند. به علاوه رفع اندک مشکلات مربوط به بخش گرافیکی این بازی به این مهم کمک شایانی کرده است. تا کنون قیاس ها به سختی قابل فهم هستند اما باید این نکته را ذکر کرد که به وجود آوردن texture و vertex به صورت غیر به هم پیوسته و جدا از هم باعث شده تا ما شاهد عملکرد های متفاوت(تفاوت عملکرد در بخش های مختلف بازی) در بازی نباشیم.

تخریب های فیزیکی نقش بیشتری در Battlefield 4 وجود دارند ؛ چرا که یکی از اصل های این سری تخریب پذیر بودن محیط می باشد. طوری که شما در Battlefield 3 مکان های کمتری را برای کاور گیری پیدا می کردید. شاید تنها بخش های آهنی از پل ها و حفاظ های فولادین قابلیت سنگر گیری را برای بازیباز به ارمغان می آوردند.
این عوامل باعث می شوند که بازیباز احساس کند با محیط اطرافش درگیر است و ارتباط برقرار کند. اگر بخشی از محیط که شما می خواهید تخریب کنید در دسترس شما باشد این امکان وجود دارد که با انفجار و تخریب بخش خاصی از ساختمان برای غافل گیری هوش مصنوعی دشمنتان یا باز کردن راه به بازی ادامه دهید.

bf4-2

این موضوع بسیار شبیه به امری است که در سری BadCompany اجرا شده بود. در پشتیبانی هوایی نیز تخریب پذیری بازی کاملا مشهود است و به نظر وقتی کار شما بر روی زمین گره می خورد یا ناتوان می شوید پشتیبانی هوایی با قدرت آتش خود به کمک شما می آید. تغییرات و Change هایی که بر روی منطقه بازی روی می دهد با افکت های عالی پوشش داده شده اند. با کیفیت و جزییات بالا و به این امر افکت های عالی انفجار را هم اضافه کنید. در انفجار ها واقعیت موج می زند. پاره سنگ ها و آجرهای ناشی از انفجار خود نیز باعث تخریب محیط می شوند و دود ناشی از منفجر شدن وسایل نقلیه همانند موج های آب همراه آتش به سمت بالا زبانه می کشند. این بخش از جزییات در هر پیکسل از محیط دیده می شود!!! بسیاری از نکات ذکر شده در نسخه قبل بازی هم وجود دارد ، اما داشتن انتخاب های گوناگون و به عبارتی گیم پلی پویا باعث می شود تا ما بالاخره شاهد هیجان در بازی باشیم. افکت های آب و هوایی اضافه شده در بازی نیز در هنگام رانندگی گیج کننده ی بازیباز (به واقع بازیباز متوجه محیط پیرامونش به طور دقیق نمی شود) نیز قابل مشاهده هستند.

ما دوست داریم این حالت را در بخش مولتی پلیر بازی نیز داشته باشیم چرا که می تواند بر پویایی این بخش اضافه کند ، هوایی مه آلود که دید را کاهش می دهد.
گردش و تغییر مکان افکت های لایتینگ بازی نیز برای دید بازیباز سنگین و غیر قابل فهم است. ما تجمع عدسی ها و پرتوهای نور را از فاصله دور همچون پخش بودن دود در هوا می بینیم! و همچنین اثری از تحریف و ناپدید شدن لایه های نور از منبع های خود وقتی که خوب تمرکز می کنیم. همراه این جزییات باید پرواز دسته ی کلاغ ها بر بالای ساختمان های در حال ساخت را هم اضافه کنیم. این جزییات ریز ، زیبایی وسیعی را به این صحنه از بازی می دهد. و البته هدفی تکنیکی را به خدمت می گیرد برای اینکه میزان محیطی که در تیررس بازیباز قرار دارد (به واقع محیطی که بازیباز ان را با تمام جزئیات می تواند مشاهده کند) افزایش یابد.

برای بازی Battlefield 3، از تجمع بیش از حد لنز ها بر روی تجهیزات جنگی و با استفاده از نور لیزر ها و فلش لایت ها امر بالا به وجود می آمد(زیبایی به صحنه بازی). هر دو درخشش (نورلیزر،فلش لایت) باعث می شود که وقتی بازیباز به طور مستقیم به بازی نگاه می کند متوجه نشود. این نمایش به خوبی از آب در آمده تا ویژگی های موتور Frostbite 2 را در لایتینگ نشان دهد. اما به نظر می رسد در بازی میدان نبرد ۴ این امر دیگر اتفاق نمی افتد تا علاوه بر زیبایی ، حس واقعی بودن هم به بازیباز القا شود. در رابطه با تنظیم های گرافیکی دمو ، همه نقاط کاملا مطلوب تنظیم شده اند. سایه ها در بالاترین سطح تنظیمات هستند. نبود هیچگونه اثر محدودیتی بر بینایی بازیباز(سو سو زدن بر چشم ندارند). و horizon-based ambient occlusion)HBAO) قفل شده تا مانع از ایجاد هر گونه هاله در اطراف صفحه نمایش بازی باشد. در موضوع افکت هایی که توسط خود سخت افزار مورد نظر به طور کامل پردازش می شوند (مثل برای motion blur هر دوی per-object و full-screen ) نیز این بازی عملکرد بسیار مناسبی دارد.

این امر مخلوطی از (برای لبه های هندسی اشیا) mixture of deferred, multi-sample AA و به اضافه یک کیفیت بسیار بالا از FXAA pass برای به نمایش در آوردن المان های دوبعدی موجود در محیط بازی مثل شاخ و برگ ها. بعضی از super-sample anti-aliasing ها هم احتمالا در همین حد هستند. زیبایی ناشی از رندر شدن بازی بر روی ۳k.

به ناچار همه ی این موارد را باید از ورژن آنی بازی بر روی pc که بر روی آخرین حد ممکن راه اندازی شده توقع داشته باشید. همانطور که می دانید و AMD اعلام کرد، این دمو با دو کارت گرافیک Radeon HD 7990 اجرا شده است که حدود ۱۴۰۰ پوند در مجموع قیمت دارد. چهار هسته ی GPU هم(دو عدد ۱۰۰۰MHz )و(دو عدد ۹۲۵MHz ) بوده اند. استفاده از ۱۲ گیگابایت حافظه ی GDDR5 این دستگاه که البته خود DICE اعلام کرده بود که این دمو هنوز به طور کامل بهینه سازی نشده بود. این شرکت قبلا گفته بود که علاقه دارد کنسول های نسل بعد از حافظه های ۸ گیگابایت یا بالاتر بهره ببرند که بازیسازی برای آن ها آسان تر شود.

هرچند که با توجه به پیشرفت های بازی در بخش سینگل مخصوصا در map design و physics عملکرد بازی بر روی دو کنسول ps3 و x360 خیلی واضح نیست. احتمالا شبیه به تنظیمات و فریم ریت نسخه های پیشین باشند. بدون شک الکترونیک آرتز قصد دارد تا همچون عرضه ی نسخه سوم این بازی در ۲۰۱۱ بار دیگر در سال ۲۰۱۳ بازار را به طور کامل از آن خود کند. هایپ های انجام شده برای این بازی این موضوع را ثابت می کنند.  با توجه به نمایش تکنیکی قوی ای که بازی از خود نشان داد می توان آینده خوبی را برای دو بازی دیگری که با موتور Frostbite 3 ساخته می شوند در نظر گرفت. البته با توجه به مصاحبه ای که با آقای پاتریک بچ هم انجام گرفته ، اعضای تیم سازنده بازی هنوز هم درحال شناسایی توانایی های این موتور و به قولی فوت و فن های آن هستند. که مطمئنا این مسئله می تواند در نهایت بر روی اجرای هر چه بهتر بازی تاثیر مثبت بگذارد. زیرا همانطور که در دمو ۱۷ دقیقه بازی دیدیم جزییات ریز به خوبی در محیط بازی شکل گرفته اند. تا کنون بهبود هایی بر facial animation, skin shaders, و destruction physics بر بازی شکل گرفته اند که هر کدام به عنوان ارتقای گرافیکی قابل لحاظ و مهمی در این بازی در قیاس با شماره ی قبلی محسوب می شوند.

به طور کلی این نمایش یک قدم رو به جلو برای موتور گرافیکی و شرکت سازنده می باشد و بار دیگر به همگان نشان می دهد که موتور گرافیکی Frostbite در کنار موتور های گرافیکی Crytek و Unreal Engine 4 از نظر قدرت و اجرای بازی های مولتی پلتفورم قرار می گیرد.(هرچند همه ی ما می دانیم در بازی های مولتی پلتفورم Unreal Engine سهم بزرگتری از بازار را نسبت به دو موتور قبلی به خود اختصاص می دهد.) ما امیدواریم این جهش های دیداری مشاهده شده در Battlefield 4 بر روی کنسول های نسل بعد نیز با همین کیفیت یا کیفیتی مشابه نیز قابل مشاهده باشند.

پیش نمایش اولیه بازی call of duty ghosts

نویسنده : SIAVASH | یک شنبه 29 مرداد 1392 | 15:33

پیش نمایش اولیه بر بازی Call Of Duty Ghosts

پیش نمایش اولیه بر بازی Call Of Duty Ghosts

مقدمه

۲۳ روز پیش اکتیویژن با معرفی Call of Duty Ghosts به جای MW4 همه را غافلگیر کرد. کاملا مشخص است که برنامه ریزی شده تا شروعی نو را آن هم با استفاده از توانمندی های نسل بعد از این سری ببینیم. به هر حال از نظر کمپانی اسم مهم نیست، مهم کنسول های نسل بعد و عملکرد بازی بر روی آن هاست که به عقیده خودشان این بازی بر شهرتش باز هم افزوده خواهد شد! حتما میدانید نام MW4 در سرویس جستجوی گوگل حدود ۱۲۲ میلیون بار جستجو شده است.این موضوع توسط مدیر بخش نشر اکتیویژن Eric Hirshberg تایید شد. بد نیست بدانید فیلم پرطرفدار بتمن یعنی Dark Knight Rises که وجود هم دارد ۱۱۶ میلیون بار جستجو شده است! شاید این موضوع که اکتیویژن و Inifity Ward اساسا با یک داستان و ایده ی جدید پای به میدان رقابت با رقیب خود گذاشته اند برای طرفداران این بازی بازی جذاب و برای خود شرکت سازنده یک چالش بزرگ می باشد. همانطور که از شایعه ها بر می آمد بازی توسط ۳ استدیو در حال ساخته شدن است که Raven Software, Neversoft, Infinity Ward از طرف سازنده اصلی نام برده شده اند.

داستان

داستان این بازی توسط یکی از از بهترین نویسندگان جهان یعنی Stephen Gaghan که با نوشتن فیلمنامه ی Traffic ساخته ی Steven Soderbergh موفق به کسب جایزه ی اسکار شد، نوشته شده است. در باره داستان بازی رابین گفت که در ابتدا با انبوهی از حوادث و رویداد ها مواجه می شوید. پس از گذشت ۱۰-۱۵ سال از زمان حال، آمریکا فلج شده است. ارتش نابود! دولت در تشنج و بهم ریختگی و شما به عنوان یک بازیباز توسری خور و درحال مبارزه با superior forces!. تیم شما متشکل از سرباز های ساده ی به جا مانده هست تا سرباز های ویژه ارتش آمریکا. در این بین نیروهایی که بعد از نابودی ارتش به جای مانده اند، سپاه جدیدی به نام Ghosts را به وجود آورده اند؛ تیم شما به عنوان یکی از تیم های نمونه و برتر در مبارزه و دفاع جنگی انتخاب شده است. خب اولین چیزی که به نظر می رسد ترکیب داستان های دو بازی MW3 و Black Ops 2 می باشد. بازی تماما در یک دنیای ساختگی اتفاق می افتد و این جهان ساخته ی ذهن نویسنده بازی فقط در امریکا قرار دارد. نکته جالب اینجاست که با وجود نابودی ارتش تیم شما از جدید ترین و کارآمد ترین وسایل بهره می برد و در جهان بازی شما چیزی شبیه به اسطوره و قهرمان هستید. هنوز هم ایده اینکه چرا آنها نام Ghosts برروی خود گذاشته اند نامعلوم است. اما Volker می گوید آنها برای مردم آمریکا یک سمبل واقعی هستند! آنها “روح” بودن را در راه نجات خود می بینند! شما(به عنوان بازیباز) و برادرتان در همین جهان بزرگ شده اید، از ۱۸ سالگی در حال آموزش دیدن بوده اید. تیمتان تمام دنیای شماست! و همیشه به فکر پیشرفت هستید. موزیک های بازی کمی شبیه به فیلم Red Dawn شده اند و می توان گفت کمی هم با موزیک های بازی Homefront ترکیب یافته اند.

گیم پلی

اطلاعات در مورد گیم پلی بازی و ویژگی ها آن بسیار کم است. فقط می توان گفت شما در بازی شاهد یک سیستم کاورگیری جدید هستید و در هنگام دویدن می توانید تیراندازی کنید بدون آنکه از سرعت شما کم شود!همچنین یک ویزگی دیگر که به شما امکان فرار از خط آتش دشمن را می دهد.

الهام از هالیوود

در همین ابتدا بازی هم می توان الهام گرفتن تیم سازنده از فیلم های هالیوودی را دید. یک بالگرد نابود شده و فرار ما از نابودی به آبها! این ویژگی ها به گفته Zach Volker سرپرست انیمیشن های بازی به لطف بهبود Lighting و self-casting shadows ها به وجود آمده اند. تمام چیز هایی که از این دو مورد می توان انتظار داشت، بافت جدید بر روی صورت کاراکتر ها،پوست آنها و …است. همچنین بر روی مدل های جدید اسلحه هم می توان این تکسچر ها را مشاهده کرد. به علاوه آنها از یک پروژه برای بخش چند ضلعی ها و اشکال هندسی دارند که آن را به وسیله استودیو انیمیشن سازی Pixar پیاده می کنند.

موتور بازی

در نمایش لحظات اولیه بازی، جنگل ها به نمایش در آمدند. این صحنه ها کاملا سازمان یافته بودند و با یک حس خاص به نمایش درآمدند. صدها گیاه فلورا همه جا را احاطه کرده و شاخه های پیچ در پیچ مانند درختان انگور نیز فضا و اتمسفر تاثیر گذاری را خلق کرده اند. سطح جزییات از این هم بیشتر می رود. در آسمان شما به راحتی مه و حشرات را شاهد بودید.
بازی بر اساس یک موتور ارتقا یافته ساخته خواهد شد که ویژگی هایی همچون چند ضلعی های نمایی (exponential polygons) را به همراه خواهد داشت. این ویژگی ها و دیگر ویژگی های موتور جدید بازی را در قسمت زیر آب به خوبی می توان مشاهده کرد. بخش زیر آب را می توان یکی از بخش های مهم بازی در قسمت تک نفره نام برد جایی که شما قادرید با تجهیزات خاص در دریا به مبارزه با دشمن هایتان بپردازید. همچنین برای هر چه بیشتر طبیعی جلوه دادن این قسمت ، استودیو سازنده از یک تکنسین این امر استفاده کرده است. mark rubin می گوید : ما ویژگی های تکنیکی بازی را صرفا به دلیل اینکه ویژگی تکنیکی باشند بر روی بازی پیاده نکردیم. تکسچر ها، شیدرها، افکت های نوری، کاملا مجزا شبیه سازی شده اند!!! همه ی اینها برای به وجود آوردن یک بازی که به طور ویژه بر بازیباز ها تاثیر بگذارد گرد هم آمده اند و در ادامه طبق صحبت های ایشان شما در محیط های سنگین و پر جزییات هم بدون شک می توانید به ۶۰ فریم بر ثانیه دست یابید. در حالی که استدیو سازنده همچنان از موتور بازی MW3 راضی است اما از قابلیت های انجین جدید برای بهبود ایراد های موتور قبلی صحبت می کند.
دیگر ویژگی های تکنیکی موتور ارتقا یافته بازی می توان به subdivides polygons اشاره کرد (دوربین بازی طراحی نزدیکتری از اشیا را انجام می دهد). انجام چنین کاری هزینه زیادی بر دست سازنده اش می گذارد. در کنفرانس ایکس باکس ، رابین به واقع نشان داد که لنز دوربین های باز چگونه در آنی دور زده و تمرکز خود را بر روی صحنه بعدی قرار می دهند. در واقع موتور بازی تصمیم می گیرد که چه تعداد polygons برای محیط اطراف به نمایش در آمده تولید کند. نمایش بهتر از این موضوع را می توان در همان صحنه جنگل دید. تمام برآمدگی های موجود دربازی به گفته تیم سازنده توسط خود موتور تعبیه شده است نه طراح بازی. جالب تر اینکه اگر شما با تفنگتان زوم کنید این سطح جزییات تغییر خواهد کرد. این بهبود ها بر روی کاراکتر، محیط و تجهیزات و وسایل نقلیه جنگی اعمال شده است.

Call Of Duty

Call Of Duty(6)

مپ جدید

تغییر عمده بعدی در مپ بازی است. دومین هزینه گزاف بازی از طرف CGI می آید. در واقع کپی از نقشه های طبیعی. متاسفانه فعلا نمی توانیم بحثی روی این موضوع انجام دهیم چرا که نمایشی از آن نداشتیم. فقط می توانیم از ویژگی های shadows و occlude models که به احتمال قریب به یقین پشت این موضوع خوابیده است اشاره کنیم. این مپ داده ها را به صورت geometric دریافت و شبیه سازی می کند که باعث به وجود آمدن برآمدگی های صاف و دقیق می شود.

سگ ها یک عضو جدید!

بعد از همه ی صحبت ها در مورد Lighting و موتور ارتقا یافته بازی شاید نوبت به سگ ها رسیده باشد. شاید متوجه حضور سگ در تیزر بازی چند هفته پیش شدید. آنها یک ویژگی جدید در بازی هستند. در بازی تیم شما از سیستم هوش مصنوعی سگ ها بهره خواهد برد. این مدل و نمایش جذاب آن به واقع به خاطر کار تیم حرفه ای در حال حاظر German shepherd می باشد. در واقع شما شاهد جزییاتی پر بار مثل زخم روی بینی، خالکوبی درون گوش آنها و … خواهید بود.
آنها قادر به پیدا کردن مواد منفجره و حمله به دشمنان هستند. جالب است بدانید ایده این کار از سوی یکی از طراحان بازی بیرون آمده است. آنها سرانجام پس از بررسی و رایزنی بسیار و مشورت گرفتن از سربازان ارتشی در مورد کارایی سگ ها اقدام دست به این کار نوآورانه زدند.
بسیاری از بازیها مثل Shinobi, Dead to Rights, Fallout و … سگ ها حضور موثری داشته اند اما به عنوان هوش مصنوعی هیچ گاه مطرح نبودند.

Call Of Duty 4

مولتی پلیر

در قسمت مولتی پلیر هم شما شاهد پویایی بیشتر خواهدی بود و خبر خوش این است که چمپوینز با این قسمت بازگشته است. نکته بعدی این است که سگ ها در مولتی پلیر هم حضور خواهند داشت.ب ه گفته ولکر در سیستم xp های بازی هم شاهد تحولی جدید خواهیم بود. تحولی که در بازی های اول شخص اخیر دیده اید! باید دید آیا واقعا اکتیویژن در این قسمت از اشتباهات گذشته اش درس گرفته است یا نه.

همه ی این ها در بازی Call of Duty Ghosts وجود دارد و البته هنوز راز های سر به مهر زیادی هست که باید فعلا منتظر ماند. ۴۰ میلیون طرفدار بازی منتظرند تا در نمایشگاه E3 خبر های بیشتری را از این بازی بشنوند. در پایان ذکر این نکته را ضروری می دانم که بازی یکی از لانچ تایتل های ایکس باکس وان می باشد.
بازی برای  PC ،XBOX360 و PS3 در تاریخ ۵ نوامبر به بازار عرضه می شود. برای نسل بعد هم کمی بعد از در دسترس بودن آنها در بازار خواهد امد. کماکان مثل قبل dlc ها تا مدتی محدود در انحصار XBOX One هستند.

سازنده minecraftوخلق یک بازی زامبی در7روز

نویسنده : SIAVASH | یک شنبه 28 مرداد 1392 | 12:12

سازنده Minecraft و خلق یک بازی زامبی در ۷ روز!

سازنده Minecraft و خلق یک بازی زامبی در ۷ روز!

خالق بازی Minecraft کسی که در دنیای مجازی یو گیم با نام مستعار Notch شناخته می شود ، یک بازی اول شخص ساخته است. او این بازی را د رطی ۷ روز ایجاد کرده است. شما باید بازی را تحت وب و با استفاده از Unity-powered arcade-style انجام دهید. بازی که در آن باید از دست زامبی ها زنده بمانید نامش Shambles است. در بازی مرحله خاصی وجود ندارد ، فقط باید زامبی بکشید یا از دستشان فرار کنید و خون و مهمات برای خود جمع آوی کنید ، حرکت موس هم کمی لگ دارد.

نقد وبرسی بازی killer is dead

نویسنده : SIAVASH | یک شنبه 27 مرداد 1392 | 18:4

نقد و بررسی Killer Is Dead

نقد و بررسی Killer Is Dead

باز یک سال دیگر و باز بازی دیگری از Suda 51 مجنون! همه طرفداران ایشون باید خدا را شاکر باشند که کسی پیدا می شود تا بودجه ساخت بازی های Suda ی عزیز تامین شود و همه دست به دعا بردارند که این روند ادامه پیدا کند. بعد از Shadows of the Damned عالی، Lollypop Chainsaw نه چندان خوب حالا Suda با Killer is Dead دوباره بازگشته است.

اولین موردی که توجه را جلب می کند عدم توضیح داستان در ابتدای بازی است. برخلاف عناوین قبل این بار بازی بدون هیچ پیش زمینه سازی آغاز می شود. شما با یک شمشیر سامورایی در دست، با لباس رسمی در مقابل فردی لرزان از ترس(یا بارش باران) ایستاده اید و تلاش او برای شلیک به شما بی نتیجه است. هر تیر با حرکتی سریع شمشیر به گوشه ای رانده می شود. تنها چیزی که لازم است بدانید این است که شما یک Assassin به نام Mondo هستید و کارتان قتل افراد برای پول است. در ماموریت اول که کمتر از ۲ دقیقه طول می کشد با کلیات سیستم مبارزه آشنا می شوید. دکمه ای برای ضربات شمشیر و دیگری برای دفاع. ممکن است سیستم ساده ای به نظر برسد ولی در حین ماموریت بعد به سرعت با سیستم مبارزه پیشرفته تر بازی آشنا می شوید. در حین سادگی، این سیستم به مبارزه سختی و عمق خاصی می دهد. متاسفانه اطلاعات زیادی در زمان کوتاهی بر روی صفحه ارائه می شوند که اگر اهل خواندن متن نباشید ممکن است همه حرکات و کاربرد آنها را متوجه نشوید. در کل سیستم مبارزه به نظر ادامه No More Heroes و Lollypop Chainsaw می آید و تا حدودی به امثال Devil My Cry نزدیک شده است. تنها نکته عدم وجود پرش می باشد که تا حدودی عجیب است.شما می توانید از Block، Block breaker و Dodge در مواقع مقتضی استفاده کنید. همچنین پس از پر شدن Blood Gauge می توانید یک Special Attack را انجام دهید که باافکت تاثیر گذار قرمز چندین ضربه شمشیر به دشمن را بر عهده دارد. دست Mondo هم مکانیکی است و با مصرف Blood Gauge می توانید از آن به عنوان اسلحه استفاده کنید.در کل سیستم مبارزه نوآوری خاصی ندارد ولی در حد نیاز کارا است.

شاید در ابتدای بازی سر در آوردن مکانیسم ها و حتی از HUD بازی کمی سخت باشد. در هر لحظه اتفاقات زیادی در صفحه می افتد: دشمنان با نور زیاد منفجر می شوند، شمشیر شما ناگهان برق آبی می زند، بر روی زمین گل رز، الماس آبی و قطعات سنگ زرد رنگ ظاهر می شوند و…! مدت زیادی نمی گذرد که از همه این سیستم ها سر در می آورید( مثلا گل رز Blood Gauge شما را پر می کنند). با جمع کردن سنگ های زرد می توانید حرکات جدید یاد گرفته و یا خود کارکتر را Upgrade کنید. ولی بیایید رو راست باشیم، کسی برای مکانیک و Gameplay به سراغ Suda 51 نمی آید. همه می آیند تا ببینند هنگامی که انسانی مجنون افسار ذهن خود را باز می کند چه دنیای عجیبی ساخته می شود.

بر طبق سنت، این بازی هم در دنیای بسیار فانتزی و سورئال قرار می گیرد. ولی این بار برخلاف فضای شاد بازی Lollypop Chainsaw(بله، فقط Suda می تواند دنیایی شاد بسازد که در آن Zombie ها جولان می دهند) بازی در فضای تاریک و بر خلاف Shadows of the Damned ، فضای بازی کاملا جدی است. از نظر خشونت هم خیال همه راحت باشد، در همان ۱۵ دقیقه اول چند لیتر خون جاری می شود. گرافیک بازی بازگشتی به Killer 7 است، با حالتی Cell shading و نورپردازی بسیار تند. انیمیشن شخصیت ها تا حدودی پلاستیکی، غیر طبیعی و اغراق شده است ولی با توجه به حس و حال بازی این قضیه تا حد زیادی عمدی به نظر می رسد. طراحی مراحل بازی هم همانطور که در بالا اشاره شد بسیار جذاب و در حین حال عجیب می باشد. برای مثال ماموریت دوم در حالتی کابوس وار از آلیس در سرزمین عجایب اتفاق می افتد که تا حدی با اعصاب شما بازی می کند.مرحله ای هم در قسمت پشت ماه در عمارتی بزرگ است، کلا انتظار معقول بودن محیط ها را نداشته باشید.

اولین مشکل بازی که در همان ابتدا خود را نشان می دهد عدم کارکرد صحیح دوربین در محیط های کوچک است. متاسفانه در بسیاری موارد شما در حال کشتی گرفتن با آنالوگ سمت راست برای قرار دادن دشمن ها در دید به سر می برید. همچنین دوربین در حالتی قرار می گیرد که خود کارکتر جلوی دید را می گیرد. این مساله همچنین در هنگام مبارزه با بعضی غول ها خود را نشان می دهد و باز شما همزمان با خود غول و دوربین مبارزه می کنید. این بازی از اضافه کردن سیستم Auto Lock می توانست استفاده کند. مشکل بعدی البته به خود بازی کننده بر می گردد. بازی در حالت normal هم سخت است و کمی بی دقتی می تواند به سرعت سبب مرگ شما شود. تحلیل دقیق حرکات دشمنان و استفاده به موقع و مناسب از دفاع و dodge ضروری می باشد. ولی متاسفانه در مواردی سختی بازی به ایراد در مکانیک و طراحی باز می گردد و این مساله می تواند سبب مردن شما شود.

نویسنده : SIAVASH | یک شنبه 27 مرداد 1392 | 17:53

احتمال انتشار GTA V برای کامپیوتر قوت گرفت

 

راک استار سازنده بازی هایی مثل مکس پین ۳ و سرخ پوست مرده  در سایت رسمی اش به سوالاتی که تعدادی از طرفداران بازی GTA V از آنها پرسیده بودند جواب داده که این جواب ها بوی انتشار بازی برای PC را می داد. راک استار در جواب به سوالی که در آن از برنامه ریزی برای انتشار GTA V برای PC پرسیده شده بود گفت که : ” ما فقط از نسخه های Xbox 360 و PS3 بازی رونمایی کردیم که در روز هفدهم ماه سپتامبر ( سه شنبه ۲۶ شهریور ) به صورت جهانی منتشر می شوند. ما الان چیزی برای اعلام در مورد انتشار بازی برای کامپیوتر های شخصی و کنسول های نسل بعد نداریم . راک استار هم اکنون بر روی بازی GTA V تمرکز کرده و در تلاش هست که بهترین تجربه ممکن در بازی های ویدیویی را به شما بدهد ” تا به حال ۱۸۰ هزار نفر با درخواست هایشان در سایت Change.org از راک استار خواستند که GTA V را برای کامپیوتر های شخصی منتشر کند

اموزش گإآشتن دانلود دروبلاگ

نویسنده : SIAVASH | یک شنبه 27 مرداد 1392 | 17:12

 

با سلام

 

طبق درخواست یکی از دوستان این مطلب رو گذاشتم

که گفته بودن طریقه گذاشتن دانلود در وبلاگ رو آموزش بدم جالا می خوایم شروع کنیم.

موارد مورد نیاز برای انجام این کار:

۱-یک سایت آپلود معتبر

۲-یک عدد وبلاگ یا سایت

۳-کمی وقت(بستگی به حجم فایل دارد)

مقدمه:

آپلود چیست؟

شما برای اینکه بتوانید فایلی که خود در دسترس دارید و می خواهید در دسترس دیگران قرار بگیرد از طریق اینترنت باید آن فایل را در شبکه جهانی اینترنت بیاورید و برای این کار سایت های مختلف و هاستینگ ها هستند که ما ترجیح می دهیم برای اینکه پولی نپردازیم در سایت های آپلود رایگان آپلود کنید به آوردن فایلی در شبکه جهانی اینترنت آپلود گفته می شود البته کلمه آپلود در جا های دیگری هم استفاده می شود ولی به این موضوع ارتباطی ندارد.

آغاز کار:

برای شروع کار همانطور که گفتم باید سایت معتبر آپلودی را در نظر داشته باشید مانند http://www.parsaspace.com که خود من در این سایت فضا دارم ثبت نام در این سایت احتیاج به دعوت نامه دارد که من حدود ۴۰ دعوت نامه این سایت را دارم اگر کسی خواست در نظرات ایمیلش رو بگه تا براش بفرستم.

بعد از این کار میرسیم به وبلاگ که همه دارند وارد پنل خود شوید پست مطلب جدید را بزنید فایل مورد نظر را در کادری مشخص در سایت میزبان آپلود از هارد خود مشخص کنید دکمه آپلود را فشار دهید  مدتی را باید صبر کنید تا فایل آپلود شود بعد از آپلود شدن فایل آدرسی به شما داده خواهد شد این آدرس را کپی کرده و در پست خود لینک نمایید. بعد مطلب را پست کنید از وبلاگ خود بازدید کنید لینک را تست کنید اگر سالم بود کار شما به اتمام رسیده است.

لطفا اگر مطلب را کپی کردید لینکی از وبلاگ ما هم بگذارید در غیر این صورت پیگرد کیفری و قانونی خواهد

آخرين مطالب


آرشيو مطالب

شهريور 1392
مرداد 1392

لینک دوستان

اسکین98 - قالب وبلاگ
رپ صدا1
بلیط تایلند
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان GAME و آدرس bazibnd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.