نقشه سایت تماس با ما صفحه اصلی

GAME

ایمیل : test@Mail.com
تلفن: 0123456789

به سرزمین گیم خوش امدید
GAME

بلوک بالا


تمسرا

اموزش گإآشتن دانلود دروبلاگ

نویسنده : SIAVASH | یک شنبه 27 مرداد 1392 | 17:12

 

با سلام

 

طبق درخواست یکی از دوستان این مطلب رو گذاشتم

که گفته بودن طریقه گذاشتن دانلود در وبلاگ رو آموزش بدم جالا می خوایم شروع کنیم.

موارد مورد نیاز برای انجام این کار:

۱-یک سایت آپلود معتبر

۲-یک عدد وبلاگ یا سایت

۳-کمی وقت(بستگی به حجم فایل دارد)

مقدمه:

آپلود چیست؟

شما برای اینکه بتوانید فایلی که خود در دسترس دارید و می خواهید در دسترس دیگران قرار بگیرد از طریق اینترنت باید آن فایل را در شبکه جهانی اینترنت بیاورید و برای این کار سایت های مختلف و هاستینگ ها هستند که ما ترجیح می دهیم برای اینکه پولی نپردازیم در سایت های آپلود رایگان آپلود کنید به آوردن فایلی در شبکه جهانی اینترنت آپلود گفته می شود البته کلمه آپلود در جا های دیگری هم استفاده می شود ولی به این موضوع ارتباطی ندارد.

آغاز کار:

برای شروع کار همانطور که گفتم باید سایت معتبر آپلودی را در نظر داشته باشید مانند http://www.parsaspace.com که خود من در این سایت فضا دارم ثبت نام در این سایت احتیاج به دعوت نامه دارد که من حدود ۴۰ دعوت نامه این سایت را دارم اگر کسی خواست در نظرات ایمیلش رو بگه تا براش بفرستم.

بعد از این کار میرسیم به وبلاگ که همه دارند وارد پنل خود شوید پست مطلب جدید را بزنید فایل مورد نظر را در کادری مشخص در سایت میزبان آپلود از هارد خود مشخص کنید دکمه آپلود را فشار دهید  مدتی را باید صبر کنید تا فایل آپلود شود بعد از آپلود شدن فایل آدرسی به شما داده خواهد شد این آدرس را کپی کرده و در پست خود لینک نمایید. بعد مطلب را پست کنید از وبلاگ خود بازدید کنید لینک را تست کنید اگر سالم بود کار شما به اتمام رسیده است.

لطفا اگر مطلب را کپی کردید لینکی از وبلاگ ما هم بگذارید در غیر این صورت پیگرد کیفری و قانونی خواهد

آخرين مطالب

صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 13 صفحه بعد

آرشيو مطالب

شهريور 1392
مرداد 1392

لینک دوستان

اسکین98 - قالب وبلاگ
رپ صدا1
بلیط تایلند
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان GAME و آدرس bazibnd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.